vineri, 22 decembrie 2023

Craiasa zapezii

 Crăiasa zăpezii


Am prins pe buze azi un fulg de nea

și mi-a șoptit privindu-mă duios

că este colțul dintr-o mică stea

ce-a lunecat pe raza lunii-n jos.


A bănuit că-l așteptam demult,

că fără el mi-s nopțile pustii,

se-aude-n cer al inimii tumult 

care suspină printre zavistii.


I-am sărutat piciorul de topaz

și ochii calzi, doi stropi de infinit,

iar buzele-au gustat de pe obraz

o lacrimă de dor nemărginit.

 

Mi-a spus că e crăiasă-n univers,

prințesă transformată-n fulg de nea

pentru că noaptea o iubesc, în vers,

și poate-am supărat pe cineva.

 

Eu îl păstrez, să fie fulgul meu,

cât mă va ninge iarna pe pământ,

și primăvară când va fi, tot eu,

am să-i compun poeme și-am să-i cânt .


versuri: Ioan Grigoraș

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  "Gulliver's Travels" by Jonathan Swift.  "Gulliver's Travels" by Jonathan Swift is a satirical novel published...