vineri, 22 decembrie 2023

Simt ca viata nu mai doare

 Simt că viața nu mai doare


Mi-e viața ca un tort de ciocolată,

o savurez la nesfârșit, intens,

și vreau să fie de se poate toată

dulce-suavă, iar noi în consens.


Să fii mereu în noaptea mea lumină,

mai mult decât cireașa de pe tort,

luceafărul din zori sau luna plină,

să-mi dai pentru iubire pașaport.


Mi-e viața un acord subtil de liră

sub mâna ta ce-o mângâie suprem

și azi nici stelele nu se mai miră

că-mi ești metaforă, și-mi ești poem,


și vei rămâne vers în poezie

cât te îmbraci cu slove în mister,

iubirea mea, frumoasă și târzie

ce-mi poartă fantezia în eter.


Mi-e viața dulce-amară lângă tine

când îmi oferi coșul cu fructe plin

și sânii tari ce-mi par două praline,

iar gura ta paharul cristalin


din care beau esența de iubire

c-un strop de fantezie și absint

atât numai cât să mă pierd din fire

și-apoi în poala ta să mă  alint.


versuri: Ioan Grigoraș

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  "Gulliver's Travels" by Jonathan Swift.  "Gulliver's Travels" by Jonathan Swift is a satirical novel published...