vineri, 5 aprilie 2024

***

 

Te rog, nu mă omorî !


Bună, eu sunt gândacul focului numit în mod obișnuit jandarm ... 

 Nu sunt toxic pentru oameni sau animale.

 Nu mănânc frunze sau alte plante și legume, mănânc doar flori rămase sau insecte moarte. 

  De aceea mă găsești adesea în colțuri, unde praful și restul florilot sunt aruncate de vânt.

  Nu-mi plac alte insecte și,  am un oarecare miros   Omul îl poate simți doar dacă este lângă mine la 2 cm distanță.  Pisicile și câinii nu mă mănâncă.

  Dacă îți plac grătarele fără țânțari, lasă-mă să trăiesc lângă tine.  Unde sunt eu, nu există țânțari 

  Recunosc că aduc întotdeauna o mulțime de prieteni și familia......;  Dar dacă nu vă deranjează, nu facem nimic.

  Vrei să mă îndepărtezi de apartamentul tău sau de casa ta de vacanță, pune-mă în altă parte, dacă există o grămadă de lemn în apropiere.  aici ma simt bine ... dar te rog, nu mă omorî !...

-preluat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  GALA PUCCINI, la Ateneul Român Cu ocazia Centenarului Giacomo Puccini, de la a cărui trecere în eternitate se omagiază 100 de ani, Institu...