joi, 25 aprilie 2024

***

 

"Drumul neprevăzut" de Robert Frost


Două drumuri se despart într-o pădure galbenă,

Și îmi pare rău că nu am putut călători atât

Și să fiu un călător, mult am stat

Și m-am uitat în jos unul cât de departe am putut

Până unde s-a aplecat în tufișuri;


Apoi a luat-o pe cealaltă, la fel de corectă,

Și având, probabil, cea mai bună pretenție,

Pentru că era iarbă și voia haine;

Deși, în ceea ce privește faptul că trece acolo

I-am purtat cam la fel,


Și ambele în acea dimineață, la fel de culcat

În frunze nici un pas nu a călcat negru.

Oh, am păstrat-o pe prima pentru încă o zi!

Cu toate acestea, știind cum drumul duce pe drum,

M-am îndoit că mă voi întoarce vreodată.


Voi spune asta cu un oftat

Undeva secole și vârste de aici:

Două drumuri se despart într-o pădure, iar eu...

Am luat-o pe cea mai puțin călătorită,

Și asta a făcut toată diferența. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  "Gulliver's Travels" by Jonathan Swift.  "Gulliver's Travels" by Jonathan Swift is a satirical novel published...