sâmbătă, 20 aprilie 2024

***

 ‒ Bună ziua, babă Leană!

‒ Ia, mănânc un pic de slană.

‒ Mătuşico, bre, eşti surdă?

‒ Nu doar slană, ci şi urdă.

‒ Câţi ani ai, cât ai etatea?

‒ O duc greu cu sănătatea.

‒ Ai trecut de nouăzeci?

‒ Mi-am făcut şi loc de veci.

‒ Te-ai grijit, te-ai spovedit?

‒ Mă dor şalele cumplit.

‒ Mergi la doctor, iei pastile?

‒ Cât vrea Domnul să-mi dea zile.

‒ Mai ai vin în damigeană?

‒ Îi fac moşului pomană.

‒ Babă Leano,-ţi place ţuica?

‒ Să trăieşti, mâncate-ar muica!

‒ Păsări ai, niscai găini?

‒ Am vecinii buni, blajini.

‒ Te-ntreb iar, mata eşti surdă?

‒ Am şi-o ciorbă de leurdă.

‒ Ţii mâncarea-n frigider?

‒ Cu oţet şi cu piper.

‒ Babo, îţi baţi joc de mine?

‒ De, nepoate, cât o ţine!...

                              George Budoi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  "Gulliver's Travels" by Jonathan Swift.  "Gulliver's Travels" by Jonathan Swift is a satirical novel published...