duminică, 25 februarie 2024

Spring SuperBlog 2024

 Cu ceva timp în urmă, sunt ceva ani de atunci, descoperisem competiția SuperBlog. Cum scriam deja pe un blog, între timp șters din motive de schimbare de cont, m-am băgat și eu în aventura scrisului sub presiune.

Au trecut anii și de la o singură sesiune de blogging pe an s-a ajuns la două: cea de primăvară și cea de final de an. Am concurat în mod constant, fără pretenții la premii, deși nu mi-a fost deloc ușor la început. 

Acum o nouă competiție de acest gen bate la ușă. Și iar mă mănâncă degetele să încep iarăși scrisul. Știu... Îmi va fi greu, căci de câțiva ani sunt într-o criză de timp de nedescris și greu de suportat. Și totuși o fac pentru mine: e o variantă de socializare creativă și un antrenament în ceea ce privește scrisul pe o temă dată.

Așa că să dăm din nou start bloggingului... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  Joi - 9 Mai - ,, Înălțarea Domnului,, ( Sarbatoare de porunca )   Programul sfintei liturghii :  Dimineata la ora 10 ⁰⁰  Seara la ora 18⁰⁰...