duminică, 18 februarie 2024

Rebeca prințesa lebedelor

 

Rebeca prințesa lebedelor

- balerinei Rebeca Nicolle Naș 


Aștept și-acum să te mai văd o dată

în lacul plin de lebede dansând,

pe tine, balerina preferată,

că mi-ai pătruns în fiecare gând


și mă visez că-s prinț, câteodată,

și te sărut când te înalți în zbor

să redevii cea mai frumoasă fată

cum ai și fost până un vrăjitor


te-a transformat în lebădă pe apă.

Sincer să fiu, îmi placi mult și așa,

Ceaikovski, chiar, ți-a scris balet pe-o clapă,

în lacul lebedelor, că te vrea.


Eu îți compun spre sear-o melodie,

te vreau și lebădă, te vreau oricum, 

dansez cu tine într-o fantezie

și te respir, adânc, magic parfum.


Prințesa mea, ești ca o dulce vrajă,

care-mi cuprinde sufletul ușor

și dacă îngerii nu-ți fac de strajă

am să-ți rămân, mereu, compositor.


versuri: Ioan Grigoraș

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  Joi - 9 Mai - ,, Înălțarea Domnului,, ( Sarbatoare de porunca )   Programul sfintei liturghii :  Dimineata la ora 10 ⁰⁰  Seara la ora 18⁰⁰...