duminică, 11 februarie 2024

Închid doar ochii

 

Închid doar ochii... 

"When I need you,

I just close my eyes and I’m with you,

and all that I so want to give you

it’s only a heartbeat away" /Celin Dion - When I need you


Mi-e dor de tine, noaptea, când coboară, 

să mi te-aducă-n fiecare vis, 

mi-e dor și ziua, gândurile-mi zboară 

la ochii tăi, dar oare mi-ai deschis


drumul spre ei cât să-ți ating privirea, 

să te sărut pe buzele carmin?

Eu închid ochii și-ți trimit iubirea, 

îți scriu pe ele că-ți mai aparțin. 


O fac, mereu, în orișice secundă

şi vreau să-ți dau, iubito, puțin timp, 

inima ta să poată să-mi răspundă, 

dar nu găsești o zee din Olimp 


în orice zi, să risipești minute, 

și-apoi mi-e teamă, zilnic, c-ai să pleci

și n-o să poată nimeni să m-ajute 

să mai găsesc una la fel, în veci. 


Închid doar ochii și sunt lângă tine, 

când am nevoie-n brațe să te țin 

și poate simt că bate pentru mine, 

inima ta, un ceas, sau mai puțin.


versuri: Ioan Grigoraș

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  21 de lucruri pe care nu le știai despre România: 1. Aproximativ o treime din Munții Carpați se află în România, oferind peisaje uimitoare...