duminică, 11 februarie 2024

My Lady in yellow


 My lady in yellow


Mi-e dor de toamnă şi mi-e dor de ploaie, 

să fie caldă-rece cum ești tu, 

prin frunze galbene dansând vioaie

să mă invite-afară... Un atu, 


să fii și tu-mbrăcată-n galben toată, 

cum este anotimpul preferat, 

cu rochia pe trupul fin mulată 

și să mă chemi la poartă pe-nserat


când luna-i galbenă, la fel ca tine, 

(poate vă-mbrac-același zeu stilist),

să-ți scoată în relief formele fine 

vântul nebun cu mâna de artist. 


Eu să las totul, să te duc sub vie 

și struguri galbeni noaptea să-ți culeg;

Tu-mbată-mă și ia-mă în sclavie

că de iubirea ta nu mă dezleg! 


Îmbracă-te în galben, scumpă Doamnă, 

și-am să mă-mbrac și eu, de vrei, la fel,  

să transformăm și iarna asta-n toamnă 

și-am să devin, în dragoste, model!


versuri: Ioan Grigoraș

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  21 de lucruri pe care nu le știai despre România: 1. Aproximativ o treime din Munții Carpați se află în România, oferind peisaje uimitoare...