duminică, 11 februarie 2024

My Lady in green

 

My lady in green


E noaptea lungă și mi-e dor de tine, 

țin poza lângă inimă, pe pat, 

dar ea nu știe cum să mă aline, 

nici dacă sunt cu ea preocupat 


până spre ziuă... Sper ca dimineața 

să vină cu vești bune dinspre sud

și să topească-n nord, la munte, gheața, 

spunându-mi că te-mbraci în verde crud 


și-ai să-mi aduci în suflet primăvara 

să-mi potolești al inimii tumult 

că-ntr-un atriu, tainic, duce povara

iubirii pentru tine... mai demult. 


Te-aștept! Vino, în rochia cea verde

cu flori de câmp în mână și-n priviri, 

cu buzele carmin, să mă dezmierde! 

Îmi plac că-s senzuale și subțiri! 


Și cu cireșe coapte la ureche, 

să fie roșii amândoi cercei!

Suntem, iubito, suflete pereche, 

vino, în verde, pentru ochii mei!


versuri: Ioan Grigoraș

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  Joi - 9 Mai - ,, Înălțarea Domnului,, ( Sarbatoare de porunca )   Programul sfintei liturghii :  Dimineata la ora 10 ⁰⁰  Seara la ora 18⁰⁰...