sâmbătă, 10 februarie 2024

My Lady in gray


 My lady in gray


De la o vreme nopțile mi-s pline

de chipul tău și nu mă pot opri

să te visez, iubito, lângă mine,

ca pe-o naiadă din povești, în gri.


Mă fascinezi cu trupul tău de zee, 

iar când pășești pe tocuri prin atriu,

și mai suav, dar și ca o maree, 

sunt incitat, noapte și zi, să-ți scriu.


Te-aș implora să vii aici din basmul

unde trăiești, iar dacă n-ai să poți,

te rog, să nu-mi știrbești entuziasmul…

Să-mi spui numai că într-o zi mă scoți


din lumea asta tristă și banală

în care pot de dorul tău muri.

Simt că iubirea ta-mi este vitală,

frumoasă Doamnă, îmbrăcată-n gri!


versuri: Ioan Grigoraș

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  21 de lucruri pe care nu le știai despre România: 1. Aproximativ o treime din Munții Carpați se află în România, oferind peisaje uimitoare...