duminică, 11 februarie 2024

My Lady in Orange

 

My lady in orange 


Îmi place când îmbraci portocaliu 

și rochia, pe bust, turnată-ți vine, 

te-admiră îngerii din cer și știu 

c-ar părăsi și raiul pentru tine. 


Și eu l-am părăsit, dar mai demult, 

am preferat să am o pământeană 

să-mi domoleasc-al inimii tumult

cu trupul ei de zee egipteană. 


De-atunci te vreau întruna și te chem

să vii în rochia portocalie

ca binecuvântare și blestem 

să uit o clipă de melancolie. 


Și dacă pentru tine, pe pământ, 

nu este loc destul, un curcubeu 

te va-nveli în fragedul veșmânt 

să fii culoarea sufletului meu.


versuri: Ioan Grigoraș

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  21 de lucruri pe care nu le știai despre România: 1. Aproximativ o treime din Munții Carpați se află în România, oferind peisaje uimitoare...