duminică, 18 februarie 2024

***

 "Lasă -mă viață !

Lasă -mă să îmbătrînesc fără aranjamente si acuzații ,fără a arăta tânără si frumoasă ca cineva .Vreau lângă mine oameni care mă iubesc si înțeleg .

Vreau să îmbătrînesc cu demnitate , cu înțelepciune si speranță. Îmi iubesc viața si sunt recunoscătoare pentru zilele ce mi-au rămas,nu vreau să pierd timpul prețios si să mă bucur de fiecare clipă. Lasă -mă să îmbătrînesc cu sănătate si discernământ. Cu siguranță mi-am îndeplinit misiunea si vreau să profit de această pace meritată pentru a mă odihni si reflecta .

Vreau să îmbătrînesc fără să mă tem de riduri sii părul meu cărunt si fără frustrări.

Lasă -mă să îmbătrînesc, accept bătrînețea ca darul tău si să cred că nu este sfârșitul ci doar începutul unui nou drum în viață. Nu vreau să fiu exemplu ci numai să -i dau sens traiului meu cu seninătate ,cu sentimentul de libertate si cu capul sus .

Vreau să ştiu că îmbătrînesc ,să fiu o bătrână fericită si conştientă! "

Sursa: internet


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  21 de lucruri pe care nu le știai despre România: 1. Aproximativ o treime din Munții Carpați se află în România, oferind peisaje uimitoare...