duminică, 11 februarie 2024

Lady in black, nothing compares to you

 

Lady in black, nothing compares to you


Iubirea mea, ne știm din altă viață

sau din mai multe, nu mai știu precis 

de câte ori mi-ai fost iubită, soață 

și uneori doar fata mea din vis. 


Mă fascinezi cu părul blond pe spate, 

iar când te-mbraci în negru, sunt nebun

şi te iubesc ca pe o zeitate 

chiar dacă uneori mă tem s-o spun. 


Ținuta neagră, ușor modulată

pe trupul tău artistic desenat, 

pune-n relief pielea catifelată 

de parc-un zeu-designer te-a creat. 


Ești prea frumoasă, nu pot fără tine, 

sunt dependent și intru în sevraj, 

dacă nu ești aproape să m-aline 

trupul de zee... poate ești miraj 


că n-am văzut în lume să mai fie 

un înger de lumină cum ești tu. 

Te-am invocat ades prin poezie. 

Lady in black, nothing compares to you!


versuri: Ioan Grigoraș

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

+++

  🙏 CRISTOS S-A ÎNĂLȚAT! 🙏 Astăzi, toți credincioșii catolici, sărbătoresc Înălțarea Domnului, o zi specială în care ne amintim de momentu...