duminică, 11 februarie 2024

My Lady in mauve

 

My lady in mauve


Mă plimb prin casă, seara mă-mpresoară, 

aprind o lumânare în alcov, 

te-aștept să vii, model sau profesoară, 

dar să te-îmbraci cu rochia cea mov. 


Piciorul lung încalță-l cu sandale, 

tot mov să fie și cu tocul cui, 

să porți numai podoabe naturale

că nu se potrivesc la gât oricui. 


În jurul taliei, ca de albină, 

să stângi cordonul rochiei puțin, 

eu să-l desfac cu dinții după cină 

ca să-ți admir, tăcut, trupul divin. 


Tu să m-alinți cu părul blond pe spate 

cât să mă pierd cu firea și în joc

ai să mă ai cu mâinile legate 

mai multe vieți dacă iubești cu foc.


Eu te doresc în fiecare seară 

în rochii colorate, dar în mov

să-mi fii mereu model și profesoară, 

și să-mi treci numai zece în hrisov.


versuri: Ioan Grigoraș

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  21 de lucruri pe care nu le știai despre România: 1. Aproximativ o treime din Munții Carpați se află în România, oferind peisaje uimitoare...