duminică, 11 februarie 2024

În ritmul inimilor noastre

 

În ritmul inimilor noastre


Simt glasul inimii cum te invocă

să mă privești în ochi, pentr-un minut,

sper că bătaia este reciprocă

și plină de iubire-n conținut.


Îți cântă inima în zori romanțe

sau îți recită versul pe de rost,

seara trăiește numai din speranțe

și pentru tine ține zilnic post.


Ascultă-mi ritmul inimii cum cere

inima ta, să-i dea măcar un semn

și să renunțe-o clipă la tăcere

călcând pentru iubire-orice consemn.


Mi-e dor de tine dintr-o altă viață,

mi-e dor și-acum, când te-am găsit aici

și inimile noastre parcă-nvață

să bată împreună fără frici


de întuneric, ploaie sau furtună,

să nu se teamă de necunoscut

și dacă împreun-or să compună

e ca și cum s-ar fi recunoscut.


versuri: Ioan Grigoraș

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  21 de lucruri pe care nu le știai despre România: 1. Aproximativ o treime din Munții Carpați se află în România, oferind peisaje uimitoare...