joi, 8 februarie 2024

Trenul iubirii

 

Trenul iubirii*


Eu azi nu pot să mai respir,

nu pot să dorm, am insomnie

și febră am, mereu transpir

când nu suntem în armonie.


Îmi place-aproape să te știu, 

când mă trezesc în miez de noapte,

dacă nu ești, parcă nu-s viu

și-aștept confuz trenul de șapte


să te zăresc o clipă doar

la geam să-mi faci un semn cu mâna

rămân cât este necesar

mecanicul să tragă frâna.


Te-aștept cu flori pe un peron,

lăsând în urma noastră gara

și-apoi din mers, într-un vagon,

am să-ți așez pe cap tiara.


Regina mea, un cavaler,

aș vrea să-ți fiu o viață-ntreagă

că te iubesc și zilnic sper

trenul iubirii să ne-aleagă.


versuri: Ioan Grigoraș


*poezie cu temă prestabilită

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  Joi - 9 Mai - ,, Înălțarea Domnului,, ( Sarbatoare de porunca )   Programul sfintei liturghii :  Dimineata la ora 10 ⁰⁰  Seara la ora 18⁰⁰...