duminică, 11 februarie 2024

Mi-aș fi dorit

 

Mi-aș fi dorit... 


Mi-aș fi dorit să fii numai un vis,

aș fi trăit gândindu-mă la tine,

dar ești reală, un fruct interzis.

Cum să trăiesc dacă nu ești cu mine?


Te-aș fi dorit o stea în univers,

să știu că ești din galaxii străine

și pot să te ating numai în vers,

dar tu exiști și nu pot fără tine.


Mi-aș fi dorit să nu te vreau atât,

să nu am somn, să-mi fie foame, sete,

să-mi fie dor de ochii tăi încât 

aș scrie și pe pleoapa lor sonete.


Mi-aș fi dorit să am curaj mai mult

să las în urmă cele pământene

să-ți stau în poală și să te ascult

când îmi reciți, din dragoste, catrene.


Și pentru că ai coborât din vis

să fii pe Terra, ce te mai reține

să-mi spui că drumul inimi-i deschis

și pot să vin să locuiesc în tine?


versuri: Ioan Grigoraș

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

*†*

  Mama      de George Coșbuc În vaduri ape repezi curg Şi vuiet dau în cale, Iar plopi în umedul amurg Doinesc eterna jale. Pe malul apei se...