duminică, 11 februarie 2024

My Lady in pastel

 

My lady in pastel 


Nu știu la ce mai pot să sper, 

când am ce-am vrut și-i sunt fidel, 

fetei din vis... ce să-i ofer

că-i muza mea și e model?


M-aş oferi, dacă mă vrea, 

să-i fiu poet, câte-un rondel, 

să scriu și noaptea pentru ea, 

când vine în culori pastel. 


I-aș scrie, zilnic, un sonet, 

că e designer și e-n top, 

poate-mbrăca și de pe net 

orice vedetă rap dau pop. 


Dar poate nu mai vrea să-i scriu. 

E și artistă, și poet. 

Eu fără ea nici nu mai știu 

dacă trăiesc sau sunt complet. 


Îmi iubesc muza, un model!

Cât o visez, nu pot să spun, 

dar când poartă culori pastel 

simt c-o doresc ca un nebun.


versuri: Ioan Grigoraș

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  Joi - 9 Mai - ,, Înălțarea Domnului,, ( Sarbatoare de porunca )   Programul sfintei liturghii :  Dimineata la ora 10 ⁰⁰  Seara la ora 18⁰⁰...