joi, 28 martie 2024

***

 "Un barbat și o femeie erau casatoriti de peste 60 de ani.

Ei împartaseau totul și discutau despre orice. Nu aveau secrete unul fata de celalalt, cu exceptia unei cutii de pantofi pe care femeia o ținea pe dulapul ei de haine, și, despre care l-a atenționat pe soțul ei să nu o deschidă sau să întrebe de ea vreodata.

În toți acei ani, el nici nu s-a gandit la cutie, dar într-o zi, batrinica se îmbolnavi foarte tare și doctorii ziceau ca nu prea mai are sanse să traiasca. Încercand să puna toate lucrurile în ordine, batrânelul a luat cutia de pantofi de pe dulap și a pus-o lângă patul soției sale..

Era și ea de acord că era timpul să afle și soțul ei ce era în acea cutie.Când a deschis-o, în cutie erau două papusi croșetate și o gramada de bani, în total vreo 25.000 de dolari. El a întrebat-o despre continutul acestei cutii.

- Când ne-am casatorit, spunea ea, bunica mea mi-a spus că secretul unei casatorii este să nu te cerți niciodata. Spunea că întotdeauna când mă suparam pe tine, să tac din gura și să croșetez o papușică...

Batrânelul era atât de impresionat, încat abia își putea stapini lacrimile. Doar două papusi erau în cutie! Ea fusese suparata numai de doua ori în toți acesti ani în care au trait împreuna.

Nu mai putea de fericit!

- Iubito, spuse el, înțeleg existenta papusilor, dar toți acești bani?

- Oh, zise ea, acestia sunt banii pe care i-am obtinut din vânzarea papusilor..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  "Intr-un oraş din Franţa, pe un afiş cu o tanara spectaculoasa la intrarea intr-o sala de gimnastica, scria :  "În vara aceasta ...