duminică, 10 martie 2024

***

 Pentru cei ce îşi pun mari speranţe în banii daţi de Guvern!

*

Minte Proastă

De Miron Radu Paraschivescu.


*

Credeau mulţi c-o am prea mare

şi s-au pus să mi-o măsoare……

Ca să xvezi ce minte proastă,

puteau veni la nevastă

s-o întrebe cum stă treaba,

nu să măsoare degeaba,

doar ea putea să le zică,

de la-nceput, c-o am… mică!

O fi ea cu roboteala

da-mi ţine şi… socoteala,

nu care cumva să scap

şi, bătrân, să-mi fac de cap!

Că, dac-o ai… nesimţită,

poţi să nu pici în ispită?

De-asta zic eu că muierea

îmi ştia bine durerea,

da` ei, proştii, ce poţi spune,

căzuţi toţi în cap, pă bune,

fără să se mai gândească,

săriră s-o ciopârţească.

Trecui eu peste necaz,

fără să fac prea mult caz,

şi încerc, cum s-o putea,

să îmi fac treaba cu ea.

Uneori, când, printre deşte,

îmi scapă, de zici că-i peşte,

simt că mă ia cu răcori

Şi stau treaz până în zori, 

Făcându-mi plan după plan,

cum să mai câştig un ban,

că suma asta, la sută,

dată de Guvern, la derută,

Pensia tot nu-mi ridică

Şi rămâne mică, mică!!!

*

Minte de pitic, se pare!

Zicea că o am prea mare, 

când a pus să mi-o măsoare…

Despre ce credeaţi că e vorba…???

*

Întrebaţi-o pe Ortensia!

Nu am descris decât: Pensia!!!

*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  "Intr-un oraş din Franţa, pe un afiş cu o tanara spectaculoasa la intrarea intr-o sala de gimnastica, scria :  "În vara aceasta ...