luni, 25 martie 2024

***

 

Sfântă Cruce, fii cu mine și la rău, ca și la bine.

Sfântă Cruce, armă dulce nu ma lăsa la răscruce.

Ci luminează viața, ca să biruiesc și ceața.

Fii cu mine în orice ceas, să nu pier la necaz.

Căci puterea Ta e mare, putere mântuitoare.

Fii cu mine biruitoare, la frig și la strâmtorare.

Căci Tu, nu mă laşi la greu, că îl porți pe Dumnezeu.

Du-mă la locașul Sfânt, scapă-mă de orice jug.

Căci pe Tine s-a jertfit, Domnul Iisus Preaiubit.

Sfânta Cruce când te fac, norii fug și se despart,

Căci nu e armă mai tare, ca, Crucea biruitoare.

Și pentru a Ta putere, nu mă tem de mii de rele,

Căci Domnul mi te-a lăsat, să te iubesc neîncetat.

Iar omul ce Te iubește, la gât el te prețuiește,

Și se închină neîncetat, cu rugăciuni la Împărat.

Căci nimic pe acest pământ, nu e lucru mai Sfânt!

Decât tu Preasfântă Cruce!❤

Cruce Sfântă, fii tu scutul meu,

Să ajung la Dumnezeu! 🙏🙏🙏

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  "Intr-un oraş din Franţa, pe un afiş cu o tanara spectaculoasa la intrarea intr-o sala de gimnastica, scria :  "În vara aceasta ...