marți, 1 martie 2022

Gândiri de Mărțișor

 


Gândiri de Mărțișor.  


 „Adu, Doamne, Primăvara și rămâi și Tu cu noi

C-am avut atâta iarnă și îngheț, și vânt, și ploi…

Uită-Te în sinea noastr ă ce de viscole-am avut,

Dă din nou un Rost la toate, Rostul care s-a pierdut.


Adu, Doamne, Primăvara după care toți tânjim

Dă-ne dor de cele sfinte și putere să iubim!


Iarna sufletelor noastre ne-a asprit, ne-a-nsingurat

Am iernat până și vara sub un zâmbet înghețat…

Doar Tu, Doamne, ești mai mare decât colții asprei ierni

Sub cereasca vindecare, fă un semn, ca să ne chemi.


Fă-ne, Doamne, să-nflorim cu copacii înc-o dată

Și miros să răspândim de credință adevărată.

Adu, Doamne, Primăvara după care toți tânjim

Dă-ne dor de cele sfinte și putere să iubim!” 

(Mina Ianovici)


Să fiți sănătoși.  În toate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  În țara lui Mură-n Gură  În țara lui Mură-n Gură, Totu-mi este pe măsură. Când mă scol de dimineaţă, Nu la șapte, ci la zece, Vine-o tavă ...