marți, 29 martie 2022

Lectură și rebus

 Dacă tot este vorba să-mi pun mintea la treabă și să-mi ocup timpul într-un mod cât mai util și plăcut, ideea este să mă apuc de citit. Și de rebus..

Citesc de pe la 4-5 ani. M-am apucat de rebus pe la 9 ani. Ținând cont de faptul că acum am 54 de ani, am ceva vechime în aceste activități. Am citit biblioteci întregi și încă mai pot citi cu mult mai multe cărți. Am completat zeci de mii, sute de mii de careuri rebusistice și am toate șansele ca până la finalul vieții să am la activ rezolvarea a milioane de careuri. Și sincer vorbind, dacă tot începe să mă plictisească televizorul prin faptul că oferă informații rapid și de-a gata, tare mi-e că rebusul și lectura vor fi refugii într-o lume aparte. Nu costă mult dacă ești suficient de inteligent să achiziționezi material de lucru la prețuri accesibile.

Necazul este că momentan nu am timp suficient să mă cufund ore în șir în lectură sau rebus decât după o anumită oră,cand deja se instalează oboseala. Dar problema se poate rezolva printr-o organizare mai bună a timpului... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  În țara lui Mură-n Gură  În țara lui Mură-n Gură, Totu-mi este pe măsură. Când mă scol de dimineaţă, Nu la șapte, ci la zece, Vine-o tavă ...