joi, 12 martie 2020

Povestea unei mașini curajoase

Dragul meu prieten,

Sunt „bătrâna” ta prietenă pe care te-ai bazat întotdeauna în drumurile tale de-a lungul și de-a latul României și în afara ei: mașina Dacia Duster. Te-am purtat peste tot în deplină siguranță și pentru asta m-ai răsplătit din plin, dotându-mă cu cele mai bune și trainice accesorii.
Am mărșăluit și pe drumuri extrem de bune, aparent fără cusur. Dar din păcate am nimerit și pe drumuri mai dificile, adevărate hârtoape ce au fost adevărate provocări pentru mine. Nu am avut nici o problemă, am fost dintotdeauna și încă mai sunt o mașină destul de puternică; nu mă sperie pe mine un drum „desfundat” ce solicită ceva mai mult forța motorului și stabilitatea sistemului de tracțiune. Dar ai avut spiritul de prevedere să îmi protejezi motorul cu un scut metalic pentru motorul meu puternic de Dacia Duster. Și asta mi-a prins bine, căci acum îmi simt motorul protejat de loviturile oricărui obstacol de pe drum și am încrederea că te voi putea duce pe drumuri din ce în ce mai lungi fără să ai grija reparațiilor motorului.
Nu te-am dus doar pe tine, ci și toate bagajele pe care le transportai pe drumurile tale lungi, purtate dintr-un puternic spirit de aventură. Poate de aceea mi-ai atașat la spate un cârlig de remorcare Dacia Duster, cu ajutorul căruia pot transporta după mine o rulotă sau orice alt dispozitiv cu ajutorul căruia pot transporta bagaje suplimentare. Cu o rulotă în spate poți scăpa de grija cazării la un hotel. Cu o cutie de portbagaj poți transporta un volum ceva mai mare de bagaje, inclusiv animalul tău preferat de companie sau utilitar, iar cu un suport pentru biciclete poți asigura transportul bicicletei absolut indispensabile pe drumuri pe care poți pătrunde mult mai ușor pe două roți decât pe patru.
Nici nu știi și nici nu îți poți imagina cât de mult te pot ajuta transportând tot ceea ce ai nevoie în călătoriile tale, tocmai pentru a nu duce lipsă de nimic din ceea ce ți-ar putea fi de folos la un moment dat, în orice situație, în orice condiții. Poate tocmai de aceea m-ai „tunat” cu tot felul de dotări, la fel ca pe o femeie ce vrea să devină câștigătoare din toate punctele de vedere.
Articol scris pentru Spring SuperBlog 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  Salut, Iaşi! de George Topîrceanu Te salut, oraş romantic, plin de parcuri şi de flori Unde noaptea stau de vorbă trubadurii visători Cu t...