sâmbătă, 28 martie 2020

021 9111 - salvarea în caz de nevoie

În urmă cu ceva timp, una dintre asistentele mele m-a abordat pentru o învoire de două zile.
- Trebuie să rezolv o problemă destul de urgentă cu actele mașinii, Este cam mult de umblat, dar nu durează mai mult de două zile. Apoi mă întorc la muncă.
Cu ea mă întâlneam doar o dată pe săptămână, timp de vreo 2-3 ore. Am acceptat situația.
- Lasă cheia de la cabinet la secretariat, să pot intra. În prima zi cabinetul rămâne descoperit, dar sper să nu fie probleme majore. În a doua zi vin eu, ca de obicei, pentru câteva ore. Când ies, las din nou cheia de unde am luat-o. Ne revedem ca de obicei în săptămâna următoare.
Lucrurile au decurs așa cum convenisem. Mi-am făcut treaba la cabinet în ziua când trebuia să fiu acolo, apoi am plecat, lăsând cheia la loc de unde o recuperasem, pentru ca asistenta mea să reintre în posesia ei.
După o săptămână, am revenit în cabinetul respectiv. Tânăra asistentă era din nou la muncă. Ne-am salutat ca de obicei; ea era bucuroasă că își rezolvase problemele. Totuși ceva mi s-a părut curios, căci ea purta ochelari de soare, chiar dacă, în interior fiind, purtarea lor nu se justifica. Fie că sesizase nedumerirea mea, fie că pur și simplu vroia să-și descarce un „of”, a început să-și povestească pățania.
- Mi-am rezolvat problemele, dar la întoarcere, chiar aproape de intrarea în oraș, am avut accident de mașină. Nu am avut nici o vină, celălalt șofer a fost vinovat. A intrat în plin în mașina mea. Din fericire, nu am pățit nimic în afara vânătăilor multiple și a spaimei cumplite. Pur și simplu eram în șoc, efectiv mă scăpasem pe mine. Nici acum nu mi-am revenit, încă mai am coșmaruri.
Spunând astea și-a scos ochelarii de soare. În zona ochilor era plină de vânătăi.
- Am vânătăi și pe corp. Din fericire, în rest sunt nevătămată. Dar mașina este aproape făcută praf. Nu știu dacă și cât de bine va putea fi reparată. Oricum am deschis proces penal pentru a-mi recupera pagubele, pagube care oricum îmi depășesc posibilitățile financiare.
- Știi că poți beneficia de auto de înlocuire fără costuri dacă ești partea păgubită într-un accident, contul fiind decontat de asiguratorul vinovatului? Mașina la schimb va fi similară cu mașina deținută (implicată în accident) și se acordă din momentul în care mașina avariată a intrat în service. O zi de închiriere este egală cu 4 ore de manoperă. Așa nu vei simți că îți lipsește prea mult mașina, te poți folosi de mașina închiriată ca și cum ar fi a ta.
- Ce ar trebui să fac?
- Știai că ai acest drept prin lege? Sub 1% dintre șoferi știu asta. Poți trimite informația aceasta și apropiaților tăi, să se poată folosi de ea la nevoie. Vezi aici un scurt video de prezentare a acestei facilități.
- Și cum am acces la aceste facilități?
- Prin numărul de asistență rutieră 0219111 ai acces la nivel național la toate serviciile necesare în cazul unui accident rutier: asistență rutieră, tractare, depanare și auto de înlocuire. În acest fel, beneficiezi fără nici un cost de auto de înlocuire, dacă ești partea păgubită într-un accident rutier, simplu, în doar patru pași. Costul este decontat de asiguratorul șoferului vinovat.
- Mulțumesc pentru informații. Chiar voi transmite informațiile acestea și prietenilor mei. Inclusiv pe rețelele de socializare.
Articol scris pentru Spring SuperBlog 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 "Un barbat și o femeie erau casatoriti de peste 60 de ani. Ei împartaseau totul și discutau despre orice. Nu aveau secrete unul fata d...