joi, 6 iunie 2024

***

 Izvor


Sunt eu, izvorul tău, 

Cel viu și nesecat de veacuri

Sunt eu, cel te cheama sa bei din el

Precum o licoare dintre leacuri.


Izvor dulce, de inspirație,

Care-mi găsește căile și drumurile

Și curgi la vale lin, 

Mai asteapta-ma puṭin.


Sa curg și eu precum tine,

Dar cu alte sensuri divine

Sa ma vărs, să mă scald în alte ape

Rodul bun sa nu cunoască izvoare desarte.


Fii izvor, fii lacrimă de ape

Fi apa lină care curge, și parcurge 

Dealuri și vii, poduri suspendate

Alege să coborî lin, pe suprafețe udate.


De orice izvor, care nu e doar sursa, 

Ci și resursa pentru fiecare om

Care găsește în el, o oaza de vindecare

Care se gândește la izvor, precum lacrima ce cade.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

†††

 Sonja Henie, zâna patinajului și a Hollywood-ului Sonja Henie s-a născut la Oslo pe 8 aprilie 1910 și a dominat patinajul artistic mai bine...