miercuri, 19 iunie 2024

"""

 CE-AR TREBUI SĂ ȘTIU… să avem încă o zi bună dragi prieteni !


Când deschid geamu-n dimineață

Și apare soarele zglobiu

El îmi șoptește verde-n față

Ce-ar trebui de azi să știu…


Să știu că părul mi-e albit

De anii ce îi duc pe umăr,

Să știu că nu e nimerit

Să stau mereu zile să număr,


Să îmi port anii pe cărări

Pe care tot am mai trecut,

Să las de-o parte supărări

Să nu regret ce n-am avut,


Să mă feresc de fapte rele,

De vorbe fără de-nțeles.

Să știu că vin și zile grele –

Și astea nu sunt pe ales.


Să-mi port vechimea cu mândrie,

Să strâng la piept copii, nepoți,

S-adun în jur doar omenie

Și bunătate pentru toți.


Când soarele va trece zarea

Să mă mândresc cu înc-o zi,

Când va atinge cerul marea

Să sper că încă voi mai fi.


Să-nchid cu grijă geamul vieții

Când timpul va propune ,,Stop!,,

Să spun ,,rămas- bun,, dimineții

Și să-mi ocup ultimul loc !


Elena FOGHEL - 27 Mai 2024

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

†††

 Sonja Henie, zâna patinajului și a Hollywood-ului Sonja Henie s-a născut la Oslo pe 8 aprilie 1910 și a dominat patinajul artistic mai bine...