miercuri, 8 noiembrie 2023

Machiajul de zi. Cucerește lumea cu un look marca Revers!

 Nu am fost întotdeauna adepta machiajului. Asta până când am făcut-o pentru prima dată, folosind un ruj. Și pentru o vreme am continuat doar cu rujul. Am constatat că un ruj potrivit, pe lângă că îmi poate schimba puțin fizionomia, îmi protejează buzele pe vreme rece, împiedicând uscarea buzelor.

Odată spartă gheața, am privit machiajul ca pe ceva nu chiar atât de nefolositor, ca să nu spun chiar dăunător organismului, atâta vreme cât este folosit inteligent și cu măsură.


Ca idee, aș folosi produse de la aceeași firmă, de la același comerciant, cum ar fi de pildă MyCosmetics. Sau, în orice caz, de la un număr restrâns de producători. Nu dintr-un spirit de fidelitate, dar pentru că aș putea verifica mult mai ușor ce produse mi se potrivesc. Din gama de produse de machiaj Revers aș alege în primul rând un ruj care, pe lângă funcția de machiaj, poate avea și o funcție de hidratare și de protecție a buzelor.


Înainte de a alege gama corespunzătoare de farduri, aș alege fondul de ten corespunzător care să acopere toate imperfecțiunile tenului, precum și un anticearcăn și corector, la nevoie, tocmai pentru înlăturarea micilor imperfecțiuni, chiar și temporare.

Să nu uităm de fardurile de pleoape și de tușul de ochi, care dau contur și plus de culoare și lumină ochilor.


Unghiile... Ah, unghiile... Ce nu m-ar mai necăji când se rup pe la colțuri dacă le-aș acoperi cu un lac de unghii, care le-ar da un plus de culoare. Și dacă este un lac de unghii de calitate, va rezista un timp mai îndelungat aplicat pe unghii.

Cine spune că machiajul de zi este complicat? Nici pomeneală. Dacă ai rutina de machiaj bine întipărită în minte, totul va merge strună, extrem de ușor și extrem de repede.

Oare de ce multă vreme am refuzat, pur și simplu, să mă machiez? Mama o făcea adesea, doar cu un ruj discret. Era modul ei de a se simți bine știind că arăta bine cu un strop de culoare pe față. La fel si mătușa mea, sora mamei, care folosea tot doar un ruj, pentru un plus de culoare pe față, și în plus puțină pudră care îi ascundea o mică pată discretă aproape de colțul buzei inferioare. Pentru unii, machiajul poate fi o necesitate, dând un plus de culoare unei fețe aparent mai palide, sau acoperind unele mici defecte, dealtfel uneori doar abia vizibile. Pentru orice femeie, machiajul poate da un plus de feminitate și distincție, atâta vreme cât este folosit inteligent

Dacă aș recomanda machiajul? Cu siguranță, chiar dacă pledez și întotdeauna am pledat pentru naturalețe. Se poate folosi un machiaj ăn culori și tonuri naturale, discrete, fără excese de orice fel, adaptat la momentul zilei și la context, în ton cu ținuta și accesoriile potrivite, acel machiaj care să pună în valoare calitățile și să mascheze posibilele defecte. Nu recomand machiajul de la vârste prea fragede; în fond, copiii sunt copii și trebuie să rămână copii, cu un aspect natural, fără adausuri care să le vătămeze pielea prea fragedă, prea fină, încă imatură, puțin capabilă să suporte aplicarea unor produse cosmetice, Poate de aceea și eu, la rândul meu, am refuzat mult timp folosirea de produse cosmetice, considerând că, copil fiind, nu numai că nu aveam neapărată nevoie, dar chiar mi-ar fi creat neplăceri... Dar la un moment dat am ajuns la concluzia că aceste produse pot fi necesare sau pot fi dorite a fi folosite.

Dacă aș recomanda machiajul? Da, dar doar atunci când este necesar, la vârsta potrivită, cu produse potrivite fiecârui ten în parte, în dose rezonabile, fără excese, ffără a fi strident mergând spre ridicol.

Articol scris pentru SuperBlog 2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  21 de lucruri pe care nu le știai despre România: 1. Aproximativ o treime din Munții Carpați se află în România, oferind peisaje uimitoare...