duminică, 12 noiembrie 2023

***

 „Moartea mamei m-a înghețat. Însă tot ea m-a cuplat la modul meu de supraviețuire. Trebuia să îmi îndeplinesc sarcinile de zi cu zi. Să fiu atentă la ce se întâmplă în jurul meu. Să mă arăt vieții, cu alte cuvinte. Aveam atâtea întrebări despre frică, vinovăție, furie. Iar atunci când răspunsurile nu veneau, mă puneam singură în modul de supraviețuire. Cu fiecare zi care trecea, știam că viața nu va mai fi niciodată la fel atunci când cineva drag nouă ne pleacă.


Însă simțeam cum dragostea mamei rămâne. Amintirile rămân. Energia mamei rămâne. Atunci când am conștientizat asta, simțeam cum o nouă emoție se naște în mine: blândețea. Să fiu blândă cu mine era cel mai bun lucru pe care puteam să-l fac pentru mine. Îmi dădeam voie să mă întristez, dar era o tristețe blândă, hrănitoare în vulnerabilitatea mea.”


„În Adâncul Sufletului” vei găsi puterea să îți ierți părinții, să intri pe calea destinului tău și să înțelegi de ce ai parte de greutăți în viața ta. Este o carte care transmite atât de multa căldură sufletească încât parcă te așezi în brațele mamei sau ale bunicii și asculți cum aceasta îți povestește din ințelepciunea vieții ei - și a generațiilor trecute. Pășește „În Adâncul Sufletului” 👉 bkz.ro/InSu flet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  21 de lucruri pe care nu le știai despre România: 1. Aproximativ o treime din Munții Carpați se află în România, oferind peisaje uimitoare...