vineri, 10 noiembrie 2023

***

 Iubita mea 


Iubita mea, să mă-nțelegi că toate

de când te știu mi se întâmplă mie,

că inima să zboare și să-noate

știe, acum, doar datorită ție


și eu pot să te țin noaptea în brațe

ca pe un înger care mă răsfață,

și nu mai simt secundele că-s ațe

ce se deșiră fără importanță.


Iubita mea, cu tine, infinitul 

pot să-l ating în fiecare noapte

și nu-mi pasă că va veni sfârșitul,

buzele tale-mi dau miere și lapte,


privirea ta e plină de iubire,

de fantezii fierbinți ca-ntr-o poveste,

chipul angelic poate să-mi inspire

tot ce-i frumos, iar buzele celeste


sărută sufletul cu Poezia

pe care am găsit-o printre stele

de mă cuprinde zilnic frenezia

și-ți scriu pe cer... muza inimii mele .


versuri: Ioan Grigoraș

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  21 de lucruri pe care nu le știai despre România: 1. Aproximativ o treime din Munții Carpați se află în România, oferind peisaje uimitoare...