luni, 29 ianuarie 2024

Ni se spune "Bătrânii"...

 

“Ni se spune "Bătrânii"....

Ne-am născut în anii 50-60-70

Am crescut în anii '60 70' 80'

Am studiat în anii 60-70-80.

Ne-am întâlnit împreună în anii 70-80-90.

Ne-am căsătorit și am descoperit lumea în anii 70-80-90.

Ne-am aventurat în anii 80-90.

Ne stabilizăm în anii 2000.

Am devenit mai înțelepți în 2010.

Și trecem ferm dincolo de 2020.

Se pare că am trăit opt decenii diferite...

DOUĂ secole diferite...

DOUĂ mileniali diferență...

Am vorbit la telefon cu un operator..

.. pentru apeluri interurbane...

.. la apelul video...

.. Oriunde în lume.

Am trecut de la diapozitive la YouTube,

din discuri de vinil

la muzica online,

din scrisori scrise de mână

la e-mail și WhatsApp.

De la meciurile de radio live,

La televizor alb-negru,

pentru a colora TV apoi TV 3D HD.

Am fost la magazinul video...

.. și acum ne uităm la Netflix.

Ne-am întâlnit cu primele computere,

carduri perforate,

dischetă...

.. și acum avem gigabytes..

.. și megabytes pe telefoanele noastre inteligente.

Am purtat pantaloni scurți toată copilăria

și apoi pantaloni, Oxford, rachete, scoici complete și blugi.

Am evitat paralizia copilăriei,

Meningită,

poliomielită,

tuberculoză

vacă nebună,

gripă suina..

.. și acum COVID-19.

Mergeam pe patine cu rotile,

triciclete, biciclete,

motociclete,

Mașină pe benzină sau motorină...

.. si acum conducem hibrizi sau electricitate.

Da, am trecut prin multe dar ce viață frumoasă am avut!

Ne-ar putea descrie ca fiind "exemple săptămânale",

oameni născuți în acea lume în anii '50,

care a avut o copilărie analogă..

.. și o maturitate digitală.

Noi le-am văzut pe toate!

Generația noastră a trăit literalmente..

.. și asistat mai mult decât oricare altul în orice dimensiune a vieții.

Generația noastră s-a adaptat literalmente la : "SCHIMBARE. "

Aplauze mari pentru toți membrii unei generații foarte speciale..

.. care este și va rămâne UNICĂ!!!”


Blanca Medellin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  21 de lucruri pe care nu le știai despre România: 1. Aproximativ o treime din Munții Carpați se află în România, oferind peisaje uimitoare...