sâmbătă, 27 ianuarie 2024

***

 

Tatălui meu 


De la mine pân'la tine - doar un gând, 

Între inimă și suflet - un cuvânt, 

Între razele de soare - doar un cer, 

Între noi și fericire - un mister... 


Vii pe aripi de lumină ca o briză 

Și prin sunete de cântec - o surpriză, 

Mă alini și-nviorezi în orice ceas,

Tată, știu că între noi nu-i bun rămas... 


Și îmi ești atât de-aici și de aproape, 

Tu rugându-te la Cer ca să mă scape 

De-orice rău și vicleșug ieșit pe cale, 

Eu - în adăpostul aripilor tale... 


Mulțumescu-ți, Tată, pentru grija ta 

Și iubirea-ți blândă din inima mea... 


©Liuba Liubastra V. Botezatu


P.S.: Astăzi s-au făcut trei ani de la plecarea  tăticului meu în lumea celor drepți, 

trei ani de când m-am îmbogățit cu un 

Înger Păzitor în Ceruri... 

Dumnezeu să te odihnească în pace, Tăticu! <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  21 de lucruri pe care nu le știai despre România: 1. Aproximativ o treime din Munții Carpați se află în România, oferind peisaje uimitoare...