duminică, 28 ianuarie 2024

***

 

Ei ne numesc :  "Bătrânii", "Seniorii", "Bunicii".....


Ne-am născut în anii 40-50-60.

Am crescut în anii 50-60-70.

Am studiat în anii 60-70-80.

Eram împreună în anii 70-80-90.

Ne-am căsătorit și am descoperit lumea în anii 70-80-90.

Ne aventurăm în anii 80-90.

Ne stabilizăm în anii 2000.

Am devenit mai înțelepți în anii 2010.

Și trecem ferm prin și dincolo de 2020.

Se pare că am trăit OPT decenii diferite...

DOUĂ secole diferite...

DOUĂ milenii diferite...

Am trecut de la telefon cu un operator pentru apeluri interurbane la apeluri video oriunde în lume.

Am trecut de la diapozitive la YouTube, de la discuri de vinil la muzică online, de la scrisori scrise de mână la e-mail și Whats App.

De la meciuri live la radio, la televizor alb-negru, televizor color și apoi la TV 3D HD.

Am fost la magazinul video și acum ne uităm la Netflix.

Am cunoscut primele computere, carduri perforate, dischete și acum avem gigabytes și megabytes pe smartphone-uri.

Am purtat pantaloni scurți de-a lungul copilăriei și apoi pantaloni lungi, Oxford, rachete de semnalizare, costume de scoică și blugi albaștri.

Am evitat paralizia infantila, meningita, poliomielita, tuberculoza, gripa (oricum s-ar numi, ea)......

Ne-am plimbat cu patine, triciclete, biciclete, mopede, masini pe benzina sau diesel si acum conducem hibrizi sau electrice.

Da, am trecut prin multe,  dar ce viață minunată am avut!

Generația noastră a trăit  și a asistat la mai mult decât oricare alta, în fiecare dimensiune a vieții.

Generația noastră s-a adaptat si a supravietuit, schimbarilor .

Aplauze mari pentru toți membrii unei generații foarte speciale, care va ramane,  UNICĂ!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  Joi - 9 Mai - ,, Înălțarea Domnului,, ( Sarbatoare de porunca )   Programul sfintei liturghii :  Dimineata la ora 10 ⁰⁰  Seara la ora 18⁰⁰...