joi, 25 ianuarie 2024

***

 RĂSPUNSURILE UNOR COPII DE LA GRĂDINIȚĂ.❤


1-Bunicii sunt o doamnă și un domn care iubesc foarte mult copiii mici.


2-Un bunic este o bunică, dar bărbat.


3-Bunicii sunt oameni care nu au nimic de făcut; sunt ocupați doar atunci când mergem să-i vizităm.


4-Bunicii sunt atât de bătrâni încât nu ar trebui să alerge


5-Bunicii sunt oameni cu care este distractiv să mergi la cumpărături.


6-Când ne plimbăm cu ei, se opresc să ne arate lucruri frumoase... cum ar fi frunze de diferite forme, un gândac de multe culori sau casa lupului.


7-Bunicii nu ne spun "Grăbește-te!".


8-Bunica este de obicei o doamnă grăsuță, dar tot se apleacă să ne lege pantofii.


9-Sunt niște domni care poartă ochelari pentru a citi, îi pierd mereu și când am dormit cu ei poartă haine foarte ciudate.


10- Unii bunici au tați; sunt foarte bătrâni! Mama bunicii mele își poate scoate gingiile și dinții... în același timp!


11 - Răspund la întrebări de genul: "Cum ne mai suportă Dumnezeu?" .


12 - Nu se deranjează să ne spună aceeași poveste de mai multe ori și le place să ne citească povești.


13 - Toată lumea ar trebui să aibă bunici. Sunt singurii oameni mari care se bucură mereu să fie alături de noi!


14 - Știu că înainte de culcare putem mânca "niște bomboane", le place să se roage cu noi, ne pupă și ne răsfață chiar dacă ne-am purtat urât.


15-Bunica mea locuiește la aeroport; când avem nevoie de ea, mergem acolo și o căutăm, iar când vrem să meargă acasă la noi, o luăm.


16. Bunicii mei sunt cei mai buni; ne lasă să alergăm, să sărim pe pat și dacă părinții mei vor să ne certe, ei îi ceartă pe ei.


17. Bunicii mei sunt bătrâni, foarte amuzanți și foarte răbdători; dar cred că tata vrea ca ei să fie și bunicii lui, pentru că îi îmbrățișează foarte mult. O să-i spun să-și cumpere unul.                                           O zi frumoasă!🥰

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  Joi - 9 Mai - ,, Înălțarea Domnului,, ( Sarbatoare de porunca )   Programul sfintei liturghii :  Dimineata la ora 10 ⁰⁰  Seara la ora 18⁰⁰...