joi, 18 ianuarie 2024

***

 Născuți am fost în ,, epoca de aur";

Născuți, c-așa era pe-atunci proiectul

Dar am făcut din educație, “tezaur”...

Și-am învățat ce e rușinea și respectul!

Nu am avut nici blugi, nici celulare

Dar am iubit tot orizontul, românesc.

Aveam expresii sfinte în vocabulare...

Atât “te rog frumos” cât și un “mulțumesc”

Stăteam la cozi de lapte sau de carne

Dar fericirea ne-o citeai pe buze.

Când mai greșeam, că este omenește...

Nu pregetam a spune: “mii de scuze”!Cu toți-am fost și șoimi și pionieri

Și cu mândrie ne purtam , cravata.

Amintirea e vie de parc-a fost, ieri...

Frumos ne-au educat mama și tata!

Autor - Teodor Ciurariu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  21 de lucruri pe care nu le știai despre România: 1. Aproximativ o treime din Munții Carpați se află în România, oferind peisaje uimitoare...