joi, 18 ianuarie 2024

***

 ✍️Daniel Cozmanciuc 


Iubirea mea rămasă intr-o vară 


Mă tot întreb de știi ce-i azi durerea?

De te răsfeți sau plângi in amintire, 

Mă doare-ncheietura și tăcerea...

Și scriu poemul tău în nemurire.


Sunt un rebel ce cheamă iar o vară,

Să îmi zâmbească soarele sedus 

Mai vreau să cred că vii la ceas de seară,

Să îți pictez pe chip un blând apus.


Devreme ... și-i târziu pentru regrete

Te-ntreb și mă întreb ce am ajuns?

Cerșesc o ploaie-n vară că mi-i sete...

Și vara mea se pare m-a învins.


Mai zbor cu tine-n gând, prin vise oarbe 

Și mă îmbăt din rouă , clandestin

O vară-așa ciudată mă absoarbe

Și mă transformă-n vin pentru destin.


Și beau din mine toate  cele duse ...

Ce-au fost cândva prescrise-n testament

Dar au plecat pe rând, râzând, seduse

Te-ai dus și tu dar încă te aștept.


O vară reintoarsă din iubire 

Te mai aștept pe bancă-n vechea gară,

Să-mi dai parfumul tău de fericire

Iubirea mea rămasă intr-o vară!


Drept uri de autor.


Poezie din vol doi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  Joi - 9 Mai - ,, Înălțarea Domnului,, ( Sarbatoare de porunca )   Programul sfintei liturghii :  Dimineata la ora 10 ⁰⁰  Seara la ora 18⁰⁰...