duminică, 2 aprilie 2017

(Super)blog

V-am mai povestit ca de la intai martie m-am inscris intr-un maraton de blogging. Mai precis de scris advertoriale: articole scrise pentru diversi sponsori, pe teme date, respectand anumite cerinte tehnice, dar scrise totusi intr-un mod firesc si original. E destul de epuizant, mai ales ca trebuie avut grija de faptul ca trebuie respectate anumite cerinte tehnice: cuvinte cheie, link-uri plasate corect, eventual poze adecvate, eventual impact cat mai mare in diverse retele sociale. Slava Domnului ca aceasta ultima cerinta nu se aplica pentru toate articolele, ca ar fi dezastru: sunt inca un anonim intr-ale bloggingului, nici persoana publica nu sunt, nici prea citita nu sunt pe blog, asa ca trebuie sa ma bazez doar pe "vocea si talentul meu"...
Deja am scris 14 articole pentru tot atatea probe. Nu stiu daca mai sunt multe probe (probabil nu mai mult de 2-3, ca se apropie Pastele si nu stiu cine mai are timp de scris si de jurizat), dar ceva e cert: desi incepe sa imi placa mai mult sa scriu acum decat in editiile trecute, dat fiind ca abordarea probelor este putin diferita, incep sa resimt oboseala si parca incep sa imi doresc sa se termine mai repede concursul.
Desi mi-as dori sa castig si eu ceva mai mult decat simpla experienta de blogger, sunt absolut sigura ca nu voi lua mai mult decat "premiul de consolare" acordat din start tuturor finalistilor. Cu alte cuvinte, sunt absolut convinsa ca nu voi lua nici un premiu la vreuna dintre probe, cu atat mai putin vreunul dintre premiile cele mari; sunt foarte multe bloguri inscrise in concurs, si cu mult mai multe bloguri mult mai bune decat mine incat sa sper ca as putea sa ma aflu undeva pe locurile 1-2-3 macar la vreo proba. In plus, oricat de mult s-ar juriza cu obiectivitate, exista un grad de subiectivitate oricat de mic. Plus ca sunt constienta ca nu am cine stie ce talent la scris. Si inca un plus: sunt teme la care, din start, m-am simtit putin depasita, in sensul ca nu ma pricep aproape deloc la domeniul de activitate al sponsorului. Concret vorbind, ca sa dau un exemplu, medic fiind, nu am absolut nici o tangenta cu domeniiul creditelor bancare, al brokerajelor, al dezvoltarii imobiliare si amenajarii constructiilor sau alte domenii asemenea. Oricat m-as stradui, nu as reusi sa realizez un articol superdocumentat si adecvat intr-o astfel de tema.Asa ca nu ar fi cu mirare daca un astfel de articol scris cumva cu noduri in gat ar primi vreo 40-60 de puncte din maxim 100.
Ideal pentru mine ar fi, insa, sa ma clasez pe o pozitie de finalist si inca cat mai sus cu putinta. Daca as fi in prima jumatate a plutonului de finalisti si tot ar fi incredibil de bine. Si mi-as spune ca la urmatoarele editii ar putea fi cu mult mai bine.
Asa ca astept sa vad cam pe unde ma situez. Cu emotie si cu strangere de inima astept si celelalte eventuale probe si restul de jurizari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  JANE EYRE de Charlotte BRONT Ë. Jane Eyre este un roman al scriitoarei engleze Charlotte Bront ë. A fost publicată pe 16 octombrie 1847, d...