miercuri, 26 aprilie 2017

As vrea...

As vrea sa mi te ofer ca pe cel mai frumos cadou pe care l-ai primit vreodata. Aproape transparent de deschisa pana in adancul sufletului si totusi acoperind unele mistere ale mele, cu trup si suflet. Sa vezi ceea ce trebuie vazut la o prima privire, sa ti se deschida sufletul spre dorinta de a vedea mai mult, constient fiind ca ceea ce ai vrea sa descoperi trebuie sa te straduiesti sa descoperi singur, dezvelind putin cate putin.
As vrea sa mi te ofer cu trup si suflet, din trup si suflet sa imi sorbi toate tainele nedeslusite nici de mine insami. Stim amandoi ca nu vei putea niciodata sa dezlegi eterna enigma numita FEMEIE. Dar tocmai de aceea vei fi provocat sa cauti sa deslusesti tot ceea ce se poate deslusi... Sau poate ca nu se va deslusi niciodata.
As vrea sa mi te ofer ca si posesiune a tot ceea ce ai vrea sa posezi si cu mult mai mult decat vei reusi sa ai vreodata si cu mult mai mult decat vei reusi sa dobandesti vreodata prin propriile-ti puteri. Vei fi sfasiat intre dorinta de a avea tot mai mult si neputinta de a poseda nici macar o farama din tot ce ti se ofera, stiind ca ceea ce ti se ofera este totusi o farama din ceea ce ramane, totusi, neoferit pe vesnicie.
As vrea sa mi te ofer cu totul si pe de-a-ntregul, desi tin multe parti din mine pentru mine si numai pentru mine. Vei vedea in mine cea mai impenetrabila cetate pe care ai vrea sa o cuceresti si nu vei putea niciodata sa o ai pe de-a-ntregul. Dar ceea ce vei reusi sa cuceresti va fi al tau si numai al tau pe vecie, pana la moarte si dincolo de ea.
As vrea sa mi te ofer tie si doar tie, acel care vei avea puterea sa rezisti tuturor toanelor si mizeriilor ce ti le voi face. Pentru ca sub masca de inger diafan se ascunde cea mai veninoasa si otravitoare naparca care iti va iesi vreodata in cale, amestec de vipera, scorpion si cobra imperiala.Saruturile cele mai usoare si mai dulci se vor transforma in muscaturi letale, care te vor ucide incetul cu incetul, astfel incat viata sa ti se scurga din trup picatura cu picatura, intr-o durere ce-ti va amorti simturile si vointa aproape pe de-a-ntregul.
As vrea sa mi te ofer... Ma vei dori oare? Vei putea sa ma primesti in viata ta in asa fel incat vietile noastre sa se contopeasca intr-una singura?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  21 de lucruri pe care nu le știai despre România: 1. Aproximativ o treime din Munții Carpați se află în România, oferind peisaje uimitoare...