miercuri, 26 aprilie 2017

Frumusețea și încrederea se cultivă în familie!

- Iar te dai cu "tencuiala" pe fata!!! ii spuneam, cu acea rautate inconstienta de copil propriei mele mame, atunci cand se dadea cu crema pe fata sau/si pe maini.
- Vei ajunge curand si tu ca mine. Si sa te vad atunci pe tine cum te "tencuiesti"!!! imi raspundea mama.
Inca un copil fiind, nu intelegeam pe deplin semnificatia cuvantului "cochetarie". Si inca nu puteam sa inteleg care este importanta ingrijirii pielii atata vreme cat inca nu simteam nevoia sa o fac.
Treptat insa am inceput sa observ anumite lucruri. Si sa bag in minte ce mi se mai spunea. Bunica dinspre mama nu excela in cochetarie, in sensul ca nu folosea cine stie ce cosmetice, in afara celor absolut uzuale intr-ale ingrijirii. Dar ii placea enorm sa foloseasca un parfum de buna calitate. Toate batistele ei miroseau invariabil a parfum, si tare s-a mai straduit, sarmana de ea, sa ma deprinda si pe mine cu obiceiul acesta de a-mi parfuma batistele. Nu s-a prins de mine nevoia de a avea batistele parfumate, dar acum imi place si mie sa am corpul mirosind a parfum, fie si doar de la maimult sau mai putin banalul deodorant si pana la parfumul sau apa de toaleta aplicata strategic pe anumite zone fierbinti ale corpului.
Ceva mai cochete erau fetele bunicii, adica mama mea si sora sa mai mare. Ambele foloseau ruj cand ieseau din casa. Mama folosea uneori si oja. Matusa mea folosea, in schimb, putina pudra. Nu ca i-ar fi placut in mod deosebit sa se puudreze, dar o facea ca sa isi mascheze, discret, un mic defect: o mica pata din coltul buzei inferioare.
Daca produsele de infrumusetare erau folosite doar in ocazii mai speciale, in speta in cazul iesirilor in public, produsele pentru ingrijirea pielii erau la ordinea zilei. Nu lipsea niciodata o crema de fata sau de maini, mai ales ca mainile si fata sunt intotdeauna zonele cele ma expuse intemperiilor si efectelor neplacute ale acestora, in speta uscarea si ridarea pielii.
Nu a trecut mult timp si am simtit si eu nevoia sa imi ingrijesc pielea ceva mai mult decat pana atunci. Am plecat de la constatarea ca ingrijirea pielii iti confera frumusețe și încredere. Si m-am obisnuit sa folosesc aceeasi marcă de încredere, marcă pe care consumatorii o recomandă prietenilor: Farmec.
Aceeasi marca o folosea si mama, in special in ceea ce priveste cremele de fata. Daca ea folosea, pentru fata, crema Gerovital antirid, cu vitamine sau cu extracte de plante, eu am descoperit Crema antirid cu argan, iar pentru maini folosesc in mod frecvent Crema pentru mâini și unghii cu argan. Si asta pentru ca simt adeseori nevoia sa scap de senzatia neplacuta de piele uscata, care "se strange" mai rau ca o carapace, se ingroasa si in final se descuameaza in cel mai dezagreabil mod cu putinta. Iar produsele Farmec reprezinta o marca prietenoasa cu organismul meu, produse romanesti care le pot procura la un raport corect calitate-preț si le gasesc extrem de usor pana si la cel mai apropiat magazin sau la marile supermarketuri. Noua gama Farmec ofera pielii prospetime, elasticitate, hidratare, exact ceea ce am mai multa nevoie pentru biata mea piele suprasolicitata de munca si de conditiile meteo adesea putin favorabile: fie frig, fie soare, fie vant, ploaie, praf, poluanti atmosferici.
Sunt convinsa ca firma Farmec, firma romaneasca de traditie, înțelege ce e important pentru consumatori și familia lor. De aceea am ales sa folosesc mereu aceasta marca de produse pentru ingrijire personala.





Articol scris pentru Spring SuperBlog 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  Generația noastră este atât de îngrijorată să dovedească că o femeie poate face același lucru ca un bărbat, încât pierde ceea ce o face un...