joi, 9 mai 2024

"/"

 

"Bună, sunt un melc 

Știu că uneori nu ma placi pentru că mă hrănesc cu frunzele din grădina sau plantele tale.

Totuși, îți dau un sfat: nu mă ucide cu otrăvuri care îmi provoacă durere și poluează grădina ta!

Dacă pui zaț de cafea în jurul plantelor tale, mă voi ține la distanță și vei hrăni solul, pentru că zațul de cafea este îngrășământ!

Dacă mă vezi agățat de un vas, nu mă smulge de acolo, coaja mea protectorie se va sparge și voi muri.

Dacă mă vezi urmat de mici versiuni, nu interveni, sunt micuții mei pe care i-am născut. Se nasc fără coajă, sunt foarte delicati! Apoi, într-un timp scurt, natura îi va înzestra cu o mică coajă moale (nu o atinge, este fragilă!). Puținii mei puiuti mici au supraviețuit!

Dar suntem animale utile pentru ecosistem, istoria noastră este foarte veche!

Ajută-ne să supraviețuim, mulțumesc mult "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  😢Dureros de emotionant! Sunt nenumărate cazuri, in care părinții bătrâni și neputincioși sunt  uitati în singurătate!  Doamne, Dumnezeul ...