miercuri, 5 octombrie 2022

Un somn odihnitor la 19° în dormitor

  Sunt frântă de oboseală. Nu de azi - de ieri ci de ani buni. Incerc ori de câte ori să - mi încarc bateriile, să mă odihnesc suficient pentru a fi plină de energie in ziua următoare, dar parcă nu este destul. Mereu parcă aș vrea să mă culc și să dorm fără pic de griji, dar nu intotdeauna îmi permit acest lucru. Și nici nu îmi doresc asta în totalitate

Încă nu am găsit o soluție  salvatoare. Am încercat să dorm mai mult timp, dar tot degeaba; îmi revin pentru moment, dar cum nu îmi permit să prelungesc durata de somn zi de zi problema rămâne nerezolvată pe termen lung.

Rămâne o singură soluție, aceea de a face somnul mai eficient: întuneric în cameră, aerisire suficientă și o temperatură potrivita, însemnând ceva mai răcoare pentru început, adică în jur de 16 - 19 grade Celsius. Ideea este că la o asemenea temperatură te ia cu moleșeală și chiar somn. Primul pas este deja făcut, cel al relaxării,

Un al doilea pas este acela de a permite organismului să-și regleze fără efort temperatura corpului. Simplu și eficient cu ajutorul unei pilote din lână din gama Confort Merino. Avantajele sunt multiple..

  • Relaxarea evidentă a ritmului cardiac. Pur și simplu i se dă organismului semnalul că trebuie să se odihnească
  • Capacitate de termoreglare superioară, în ideea că păstrează căldura generată de organism în imediata sa apropiere
  • Rezistență sporită la rupere a umpluturii (fibre naturale)
  • Control crescut al distribuției uniforme a lanolinei de pe fibra de lână
  • Drapaj excelent
  • Mediu hipoalergenic, antibacterian și rezistență la mucegai în mod natural 


 Produsele sunt adaptate tuturor situațiilor: număr de persoane, dimensiunile patului... Conțin doar materiale naturale și pot fi curățate cu ușurință fără chimicale, evitându-se eventualele alergii sau iritații.
Ador pilotele. Sunt moi, pufoase, ușoare și comode. Și în plus și călduroase, extrem de călduroase doar folosind căldura proprie a corpului. Somnul este extrem de odihnitor la adăpostul lor, este ca și cum pilota ar fi pe post de ”mamă” ocrotitoare. Am experimentat senzația cândva, așa că știu ce spun.
Cum toamna aproape că s-a instalat și iarna este aproape, un culcuș călduros se impune a fi amenajat. Iar pentru oamenii suprasolicitați și obosiți ca mine, este bine ca pe lângă comoditate să se adauge și căldură, igienă și posibilitatea de a se menține starea de perfectă igienă pe tot parcursul timpului, ceea ce la această gamă de pilote, plapumi și perne este posibil.
Ce nu se face pentru inducerea și menținerea unui somn de calitate? Tot ceea ce este posibil. Și asta pentru că un somn de calitate îmbunătățește sistemul imunitar, inima și memoria, menține o dispoziție bună, menține creierul în funcțiune, scade stresul, ține greutatea sub control, scade riscul apariției anumitor boli, iar productivitatea și concentrarea sunt crescute în timpul zilei. Toate aceste date sunt dovedite de numeroase studii științifice.
Iată că acum datele de mai sus sunt posibil de introdus în realitatea vieții de zi cu zi, pe o scară extrem de largă. Cei care au folosit aceste produse sunt extrem de mulțumiți de calitatea lor și de efectele benefice asupra sănătății și calității vieții. Unul din aceștia pot fi și eu, poți fi și tu.
Articol scris pentru SuperBlog 2022

Un comentariu:

Replici inteligente

 REPLICI INTELIGENTE Un student al timpului, de rară inteligență, Greșește-ntr-o bună zi și face o imprudență. Ocupă neinvitat, masa profeso...