duminică, 30 octombrie 2022

Imperial Care White – așternutul igienic pe care pisicile îl adoră!

 

Destinul a făcut să ne petrecem viața împreună. Eu... Și tu... Eu aș fi animalul tău de companie și tu stăpânul meu. Sau cel puțin așa crezi tu. De fapt... tu ești partenerul meu de companie pe care mi l-am ales EU. Și chestia cu cine este de fapt stăpânul și al cui asta rămâne să negociem.

Se spune că aș avea nouă vieți. Nu am de unde să știu dacă este adevărat sau nu. Ceea ce pot să-ți spun sunt următoarele:

  • Îmi place să lenevesc. Constați și tu că dormitez mare parte din zi. Nu îmi place să-mi consum degeaba energia.
  • Îmi place să explorez. Oare cine a spus că curiozitatea omoară pisica?
  • Îmi place să mă joc. Caut un obiect de joacă din orice, așa că nu te poți supăra pe mine dacă îți fac ceva deranj prin casă. 
  • Și... Sunt extrem de curată. Îți poți da seama din faptul că petrec mult timp curățindu-mi blana... Și întreg corpul...

Apropo de faptul că sunt extrem de curată... Dacă nu am acces să pot ieși afară pentru diverse necesități fiziologice, ar trebui să-mi amenajezi un spațiu special cu așternut igienic pentru pisici. Adică o litieră cu nisip pentru pisici. Apreciez dacă așternutul din ea nu-mi rănește lăbuțele sensibile, dacă elimină rapid mirosurile, dacă nu face praf... Cred că și tu ai dori ca litiera să se curețe ușor. 




De aceea ar fi bine să știi că există Imperial Care White, cel mai bun prieten al pisicilor, aliatul discret când vine vorba de „misiuni” speciale la litieră și ascuns urmele. Este cel mai bun așternut igienic pentru pisici, testat și recomandat de Asociația Felinologică Română, un nisip pentru pisici fără praf și cu un control bun al mirosurilor.
Îți spun toate acestea pentru că îmi place să umblu prin casă și zi și noapte. Nu mă vei vedea și nu mă vei simți de cele mai multe ori. Și în pauzele dintre două sau mai multe explorări și joacă mai fac câte o oprire pe la litieră. Și cum nici eu nu doresc să-mi murdăresc lăbuțele când îmi ascund urmele, nici tu nu cred că vrei să simți cine știe ce miros dubios sau să vezi urme de praf prin casă lăsat cine știe cum de lăbuțele mele.



Probabil că nu te voi privi prea des în ochi. Nu-mi face plăcere. Pentru mine, privitul ochi în ochi este uneori un semn de amenințare și, crede-mă, nu-mi place să ameninț sau să fiu amenințată. Te privesc în față foarte rar, pentru scurt timp și doar dacă este necesar, adică să știu că ești prin apropiere ca să-mi poți oferi tot ce am nevoie: hrană și curățenie, atenție dar și independență, alint dar și liniște. Acum, privindu-te în ochi, aș vrea să-ți mai spun încă o dată să ai grijă să mă ajuți să mă mențin curată până și în ceea ce privește litiera care este pentru mine ceea ce pentru tine este toaleta, așa că obișnuiește-te să le menții la fel de curate pe amândouă...
Articol scris pentru SuperBlog2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 "Un barbat și o femeie erau casatoriti de peste 60 de ani. Ei împartaseau totul și discutau despre orice. Nu aveau secrete unul fata d...