duminică, 16 octombrie 2022

Cadoul perfect este o poveste

Pentru tine, prietene

Dorința de a oferi cadouri

Aş fi vrut să îţi ofer un cadou. Şi ţi-l voi oferi pentru că știu că ți-l dorești din tot sufletul și pentru că îl meriți din plin. Mi-aș dori să ți-l ofer în căldura căminului, de vorbă la un pahar de vin, și să-ți citesc pe chip bucuria atunci când deschizi pachetul.

Fără să am nici o idee de cadouri pentru bărbați am început să explorez lumea cadourilor pentru bărbați pe mindblower.ro. Oare ce pot alege din multitudinea de articole? Toate sunt fascinante, toate tentează, fiecare poate fi un cadou potrivit pentru tine.

Și mi-a venit ideea

Și mi-am dat seama că se apropie Crăciunul. Una dintre sărbătorile pe care, invariabil, le petrecem împreună. Un pahar de vin, o partidă de șah... De ce nu? Un set de șah și accesorii de vin într-o casetă rafinată ar fi o plăcere, căci știu că adori partidele de șah în compania unui prieten devotat și a unui vin bun.
 Și mă gândesc că ți-ar prinde bine și un decantor de vin, căci te știu mare iubitor de băuturi rafinate, atent selecționate, pe care să le savurezi în serile liniștite, retras într-un colțișor de odihnă.


Mi te imaginez deschizând pachetul cu cadoul. Poate îl deschizi tacticos, lent, sau poate că te grăbești să rupi hârtia de ambalaj. Te gândești: ”Oare ce este înăuntru?”... În sfârșit obiectele dinăuntru se ivesc în toată splendoarea lor. Te bucuri... Sunt obiecte utile, dar și superbe, de ocazie... Ochii îți strălucesc puternic de bucurie... de surpriză... Simt cum te cuprind tot felul de emoții amestecate, nedefinite,care îți răscolesc sufletul. Îți doreai un astfel de cadou. poate nu neapărat pe acesta, dar nu te așteptai să-l primești tocmai acum... Mai ales că nu împărtășiseși la nimeni dorințele tale, nici celor mai buni prieteni.
Ei bine, unul dintre bunii tăi prieteni ți-a citit adânc în suflet, ți-a dibuit dorințele tale cele mai ascunse și s-a grăbit să vină în întâmpinarea lor și să ți le îndeplinească absolut necondiționat.

Îți mulțumesc, prieten drag

Îți simt în glas, în privire în tremurul vocii, dorința de a-mi mulțumi. Și totuși eu îți mulțumesc, prieten drag, pentru bucuria de a te vedea atât de fericit și de emoționat. Poate de aceea îmi doresc din suflet să repet experiența aceasta ori de câte ori am ocazia. Și asta și din plăcerea de a ne petrece în continuare timpul împreună ca și până acum, doar noi doi. Căci dincolo de momentele acestea de emoție viața merge înainte mereu.
Sunt sigură că aceste cadouri, mai mici sau mai mari, înseamnă pentru tine cu mult mai mult decât acele bucurii de moment, în momente de sărbătoare, de aniversare, în momente absolut speciale, dar cu siguranță că fiecare reprezintă pentru celălalt cel mai prețios cadou pe care viața ni le-a făcut amândorura.
Îți mulțumesc pentru timpul petrecut împreună. Îți mulțumesc pentru clipele frumoase oferite. Acestea sunt, până la urmă, cele mai frumoase cadouri, cele mai intense emoții, cele mai frumoase bucurii.

Ce este cu adevărat un cadou?

Oferit cu dragoste, este un mod de a spune ”Te iubesc”. Este mereu un mesaj de prietenie și de dragoste pentru prietenii de-o viață. Este o formă de respect și recunoștință pentru acele persoane care merită asemenea sentimente. Este o formă de a-ți exprima un sentiment și de a oferi o bucurie. Este un mod de a oferi un lucru util și plăcut în anumite momente din viață. tocmai de aceea este nevoie de a se pune la bătaie tot flerul și inteligența emoțională pentru a alege cadoul potrivit pentru acea persoană care îl va primi la un moment dat.
Articol scris pentru SuperBlog2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

În memoriam Elena Farago

In memoriam ELENA  FARAGO ❤️📚✍️ GÂNDĂCELUL 🐞 De ce m-ai prins în pumnul tau, Copil frumos, tu nu știi oare Ca-s mic și eu si ca mă doare D...