joi, 26 noiembrie 2020

Scrisoare pentru Moş Crăciun

Dragă Moș Crăciun,
 A mai trecut un an din viaţa mea, din viaţa noastră a tuturor. Să ştii că am încercat să fiu cuminte şi ascultătoare, chiar dacă nu mai sunt de mult un copil, judecând după vârsta din buletin. Şi asta pentru că aştept să primesc un cadou cât de mic, în fiecare yi dacă se poate, dar mă mulţumesc cu câte un cadou din când în când, fie şi doar de sărbători.

Sunt sigură că ţi-ai căptușit toate buzunarele cu tot felul de portofele pentru bărbați pe care mă aștept să le umpli cu teancuri-teancuri de bani, pentru a fi pregătit de cumpărăturile pentru cadourile pe care să le poși pune în sacul tău mare și cuprinzător. Nu de alta, dar nu știu dacă în atelierele tale poți face toate produsele dorite de fiecare dintre noi.

Că tot iarna este aproape de noi și ne suflă în ceafă, poate capăt câteva perechi de cizme de damă noi și comfortabile, că tot am mult de mers de acasă până la muncă și înapoi. Și nu mă supăr dacă primesc și alte perechi de încălțăminte de damă potrivite tuturor anotimpurilor, ca să am de schimb pe când se va mai încălzi vremea.

Mi-aș mai dori un rucsac de damă destul de încăpător, pentru a-l lua cu mine atât la servici cât și în zilele de vacanță, că poate voi avea nevoie de căteva lucruri pe care să le iau cu mine la nevoie.

Și aș avea nevoie, cu siguranță, de cât mai multe și mai diverse articole de lenjerie de damă, pe care să le pot schimba ori de câte ori transpir sau se murdăresc, pentru a avea mereu acea senzație de prospețime, curățenie corporală și comfort pe care mi-o doresc mereu.

Ți-aș mai cere eu multe alte lucruri, dar teamă mi-e că nu le poși aduce. Așa că mă opresc aici deocamdată și te aștept cu nerăbdare atât acum cât și în anii care vin.

Cu cea mai mare dragoste,

Cristina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  HAMLET DE William SHAKESPEARE Tragedia lui Hamlet, Prinț al Danemarcei, adesea scurtată la Hamlet este o tragedie scrisă de William Shakes...