vineri, 27 noiembrie 2020

De la prieteni

 În limba română se ascunde un secret despre natura noastră românească.

Noi suntem, prin excelență, niște bătăuși. Ne place bătaia!


- Noi ne începem fiecare sărbătoare cu o bătaie, pentru că noi nu curățăm covoare, noi le batem.


- Noi nu parcurgem un drum, noi îl batem.


- Chiar și când suntem gânditori, ne bate un gând.


- Inima noastră de român nu pompeaza ci bate!


- Pantofii noștri nu ne rod, nu ne sunt mici sau mari, ci scurt - ne bat.


- Ca să urezi de bine cuiva îi spui: „Bată-te norocul să te bată!”.


- Când pleaca cineva îi urezi: „Cale bătută!”


- Unul dintre dansurile tradiționale din zona Moldovei este „Bătuta”.


- Laptele nostru nu-i fermentat ci e bătut.


- Noi nu ciocănim, noi batem la ușă.


- Cândva, unele femei, câștigau un ban din copiere de documente. Băteau la mașina de scris.


- Nu avem o competiție sportivă loială. Scopul nostru e să-l batem pe adversar.


- Și vântul bate pe afară.


- In loc de ghinion, ești bătut și de soartă.


- Ca sa fiu mai credibil, spun: "Să mă bată Dumnezeu!".


- În loc sa vorbesc degeaba, eu îmi bat gura.


- Si mai este și un proverb romanesc: "gura bate fundul"


Și mi-am propus să nu vă mai bat la cap! 🤪

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  Cea mai adâncă și mai mare fântână naturală de pe planetă se numește Xiaozhai Tiankeng. Este situat în Fengjie, municipalitatea Chonqinun,...