marți, 3 noiembrie 2020

Gusturi creative de la Fares

 

 Suntem în plină toamnă şi vremea este din ce în ce mai rece şi mai umedă. E semn că iarna se apropie cu paşi din ce în ce mai repezi. Și odată cu ea și sezonul afecțiunilor respiratorii.
Deși suntem în plină pandemie, nu ar trebui să uit că toate celelalte boli... încâ mai există și nu au dispărut. Oricând mă poate lovi o viroză respiratorie absolut banală, ca pe oricare dintre noi, banală dar care poate avea simptome sâcâitoare, de la febră și frisoane, durerde cap și în oricare parte a corpului și până la dureri în gât și dificultăți la înghițire, tuse și greutate în respirație.
Tocmai aceste ultime manifestări ale unei afecțiuni respiratorii mă sâcâie cel mai des în caz de mă pricopsesc cu vreun virus în perioada asta a anului. Și credeți-mă că aproape nici un medicament de sinteză de la farmacie nu mă mai satisface atât de mult în ceea ce privește tratarea lor decât produsele naturale. Deși par mai slabe ca efect uneori, sunt mai puțin toxice pentru organism dacă sunt consumate cu măsură și adesea au gust și arome mult mai plăcute, fiind mai ușor de înghițit.

 Ca atare, am luat măsuri din vreme și m-am orientat spre un producător cu tradiție, cu experiență și, deci, cu renume. Și anume Fares. Consum de multă vreme produsele Fares și pot spune că sunt mulțumită de ele. 
 

Așa că am căutat să-mi procur un pachet de produse pentru calmarea tusei, simptom care mă supără, nelăsându-mă sî-mi duc viața în condiții normale, rămânând să-mi iau pe parcurs și alte produse necesare pentru tratarea în bune condiții a tuturor simptomelor unei răceli banale.

Primul produs este siropul Plantusin forte. Ambalaj ușor, dar rezistent, de culoare închisă, tocmai pentru păstrarea în bune condiții a produsului, ușor de administrat în orice condiții. Dar...
 ... pentru mai multă eficiență m-am gândit la varianta capsulelor ca și variantă mai concentrată a preparatului pe bază de plante. Un produs care, favorizând expectorația, va calma în timp și tusea.
 Iar în ideea că tusea ar putea fi provocată de iritații la nivelul gâtului am luat în calcul și comprimate pentru supt care să calmeze iritațiile faringiene.
Avantajele produselor Fares ar fi multe:
  • priml impact este dat de ambalaj. Un design extrem de plăcut, vesel, care încântă ochii. Parcă suferința începe să se diminue, dar crește și convingerea că înauntru se afla ceva ce nu are să facă rău, dimpotrivă, ceva care ne poate readuce la starea de bine.
  • ingredientele sunt naturale, verificate de-a lungul generațiilor. Este vorba de produse vegetale din flora spontană și cultivată în România, cu proprietăți terapeutice extraordinare, extrem de potrivite pentru oamenii de aici.
  • prelucrarea ingredientelor presupune intervenții minime, care să nu distrugă principiile de bază conținute în plante.
  • aspectul produsului este plăcut, agreabil, păstrând maximum din savoarea produselor de bază din care a fost preparat.
Am renunțat de mult timp la medicamentele puternice sintetice pentru primele faze ale bolii, când simptomele sunt relativ ușoare, înlocuindu-le cu suplimente alimentare pe bază de plante. Iar atunci când totuși boala se agravează și este absolut necesar un drum până la farmacie, nu renunț totuși la acest tip de produse, care uneori pot ajuta vindecarea mai ușoară și mai plăcută.
Articol scris pentru SuperBlog 2020




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 "Un barbat și o femeie erau casatoriti de peste 60 de ani. Ei împartaseau totul și discutau despre orice. Nu aveau secrete unul fata d...