vineri, 16 octombrie 2020

Nu vă puneți cu femeile!!!

 O femeie este oprita din trafic de un polițist de la circulație.

Polițistul: Buna ziua.

Femeia: Buna ziua, ce s-a întâmplat?

P: Ați depășit limita de viteza. Permisul dvs., va rog.

F: Vi l-aș da, numai că nu am așa ceva.

P: Nu aveți?!

F: L-am pierdut definitiv pentru conducere repetată în stare de ebrietate.

P: Aha… Îmi arătați vă rog actele mașinii?

F: Nu pot.

P: De ce?

F: Am furat această mașină.

P: Ce-ați făcut?!

F: Am furat mașina și am ucis proprietarul.

P: Poftim?!!!

F: Dacă nu mă credeți, cadavrul este în portbagaj… vreți să îl vedeți?

În acest moment polițistul se retrage încet spre mașina sa și cere ajutoare prin radio.

În 5 minute sosesc la fața locului alte 5 mașini de poliție.

Un ofițer superior se apropie de mașina femeii cu pistolul pregătit.

Polițistul 2: Doamnă, vă rog să ieșiți din mașină! Femeia iese din automobil.

F: S-a întâmplat ceva, domnule?

P2: Unul dintre colegii mei mi-a spus că ați furat această mașină și că ați ucis proprietarul.

F: Am ucis proprietarul !?

P2: Da. Vă rog să deschideți portbagajul.

Femeia deschide portbagajul, care este gol…

P2: Mașina este a dvs., doamnă?

F: Da. Poftiți actele ei.

Primul polițist rămâne perplex.

P2: Unul dintre colegii mei susține că nu aveți nici permis.

Femeia caută în poșetă, scoate un port-document și-l întinde polițistului. Aceste îl deschide și studiază permisul, care este în regulă. Tipul deja nu mai știe ce să creadă!

P2: Mulțumesc, doamnă… Vedeți, colegul meu mi-a spus că nu aveți permis, că ați furat mașina și i-ați ucis proprietarul!

F: Sunt convinsă că mincinosul v-a spus și că mergeam cu viteză!

Morala:

Nu vă puneți cu femeile !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 "Un barbat și o femeie erau casatoriti de peste 60 de ani. Ei împartaseau totul și discutau despre orice. Nu aveau secrete unul fata d...