joi, 1 octombrie 2020

Emoţie de toamnă

A venit toamna, acoperă-mi inima cu ceva,
cu umbra unui copac sau mai bine cu umbra ta.

Mă tem că n-am să te mai văd, uneori,
că or să-mi crească aripi ascuţite până la nori,
că ai să te ascunzi într-un ochi străin,
şi el o să se-nchidă cu-o frunză de pelin.

Şi-atunci mă apropii de pietre şi tac,
iau cuvintele şi le-nec în mare.
şuier luna şi o răsar şi o prefac
într-o dragoste mare.

 A venit toamna şi trebuie să ne acoperim corpul, in diferitele lui părţi, cu obiecte vestimentare adecvate ca textură şi culori.

Nu sunt în situaţia (ingrată dealtfel!) de a-mi reînnoi garderoba, deși mărturisesc că oricând se poate ivi nevoia de a cumpăra ceva nou, tocmai pentru că parte dintre încălțămintea sau hainele vechi sunt prea uzate fizic sau devin incomode vârstei care înaintează. Dar trebuie să recunosc că ținuta de toamnă îmi convine perfect ca și colorit, confort și potrivirea cu stilul meu vestimentar.

Să exemplific cu câteva obiecte vestimentare pe care le port cu ușurință in (aproape!) tot sezonul rece, din toamnă până-n primăvară, dacă vremea permite...

1. Încălțămintea. De la pantofi sport până la ghete sau botine, orice este extrem de comod si îmi poate susțime foarte bine piciorul în timpul mersului este demn de purtare până la extrem. Culoarea neutră de tip bej, maro sau negru este extrem de purtabilă și ușor de întreținut. Fie că este vorba de încălțăminte de firmă cum ar fi ghetele Karl Lagerfeld sau încîlțăminte obișnuită și fără pretenții, conteaza să fie comodă, rezistentă și de calitate.


2. Geaca poate înlocui cu succes pardesiul sau paltonul, mai ales dacă are componente ușor atașabile/detașabile, cum ar fi gulerul, gluga, mânecile, eventual o căptușeală mai călduroasă.

3. Blugii. Deși nu port de regulă blugi, cel puțin deocamdată, pentru că nu mă prea avantajează, recunosc că sunt extrem de practici. Simpli sau de firmă, cum ar fi Calvin Klein Jeans, pot fi purtați pe perioadă îndelungată, aproape în orice situație și pe orice vreme.

4. Fularele/eșarfele sunt accesorii extrem de utile în orice situații, atât pentru protejarea zonei gâtului de temperaturile scăzute, cât și ca ornament.


5. Taiorul poate fi un obiect vestimentar extrem de elegant, mai ales pentru femeile mature, frumoase, care se respectă.


6. Pardesiul poate înlocui cu succes geaca sau taiorul în zilele mai răcoroase, cu vânt sau ploaie, dând un aer de eleganță celei care-l poartă.


7. Pantalonii obișnuiți potînlocui blugii atunci când se impune o anume eleganță, fără renunțarea la un stil comod.

Toamna... Un anotimp cu un farmec aparte, farmec pe care îl poate transmite și stilului vestimentar propriu fiecăruia dintre noi. Haideți să profităm cu toții de aceasta.

Articol scris pentru SuperBlog 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  Cea mai adâncă și mai mare fântână naturală de pe planetă se numește Xiaozhai Tiankeng. Este situat în Fengjie, municipalitatea Chonqinun,...