sâmbătă, 24 octombrie 2020

Melinis – Un cuvânt nou pentru o experiență nouă

 De mic copil nu eram atât de amatoare de dulciuri, dar în ultimii ani, probabil din cauza suprasolicitării și a stresului, am început să am un apetit crescut pentru produsele dulci. În plus, sau poate tocmai de aceea, am nevoie de un supliment consistent de vitamine și minerale care să mă susțină, fizic și energetic, în efortul de la locul de muncă, în viața profesională și personală.

Ca urmare a nevoii de suplimente alimentare cu vitamine și minerale, intru destul de des prin farmacii. Si cheltuielile, recunosc, sunt destul de mari. Dacă adaug și produsele alimentare tip desert, raidurile prin magazinele alimentare lasă o gaură destul de mare în buget.

Ideea salvatoare ar putea veni de la un produs sau o gamă de produse care să îmi satisfacă toate aceste nevoi. Și aceasta este gama de produse Melinis, o gamă de produse din ingrediente naturale, cum ar fi mierea și fructele crude, o gamă produsă printr-o metodă unică de preparare.

În toate aceste delicatese produse printr-o metodă unică de preparare lentă la temperaturi sub 35 de grade Celsius, fructele își păstrează proprietățile naturale și savoarea lor proprie. Ca și noutate, este un desert tip slow-food, neprocesat și nerafinat industrial, produs din miere și petale de trandafiri, vișine, pere, prune, zmeură. gutui, afine sau cătină.

Preferatul meu este Melinis de cătină. De ce? Simplu. În primul rând îmi satisface pofta de dulce în mod natural, cu ajutorul mierii, ca și produs natural ce conșine, pe lângă un aport substanțial de glucide, absolut necesare pentru funcționarea optimă a creierului, conține și o gamă largă de micronutriente absolut necesare pentru funcționarea întregului organism. Iar cătina este una dintre sursele naturale cele mai bogate de vitamina C, absolut necesară pentru funcționarea generală a organismului, care nu poate veni decât din alimentație, întrucât organismul uman nu o poate produce. Produsul final este mai mult decât delicios.
 În copilărie preparam destul de frecvent un sirop de cătină folosind fructele proaspete de cătină și miere de albine. Era un mod bun de a-mi fortifica organismul pe cale naturală. Dar acum gama Melinis îmi ușurează munca: am produsul preferat oferit pe tavă.
Poate tocmai de aceea recomand cu căldură produsele Melinis. Toate... Și tuturor... Tocmai pentru că este un produs natural absolut delicios pe gustul tuturor.
Articol scris pentru SuperBlog 2020




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 "Un barbat și o femeie erau casatoriti de peste 60 de ani. Ei împartaseau totul și discutau despre orice. Nu aveau secrete unul fata d...